wtorek, 9 kwietnia 2013

CANDY!!! CANDY!!! - zapraszam

Powiem szczerze, że przymierzałam się do rozdawajki i wymyśliłam już co chcę Wam dać... i zakupiłam materiały by to zrobić ... i wczoraj zmieniałam zdanie :P to coś niech zostanie tajemnicą do następnej rozdawajki a dziś  mam dla Was klatkę przeze mnie zrobioną... obrazek  też ja zrobiłam no i szpulkę z sznurkami które lubię .... ciekawa jestem czy Wam się spodoba i czy chętni się znajdą????
ZASADY
-takie jak zazwyczaj :P
- rozdawajka trwa do 5 maja  od momentu opublikowania postu
- nie jest PRZYMUSEM bycie moim obserwatorem ale miło jak nimi będziecie( - wybierając osobę nie sprawdzam czy ktoś obserwuje mojego bloga )
- umieszczenie banerku i podlinkowanie u siebie na blogu chyba, że ktoś nie ma bloga :P
- wysyłka na teren polski
zapraszam :)
NO TO POWODZENIA :)


wczoraj była u nas wiosna achhhh cóż to za szczęście !!!!
dziś zato szaro buro i ponuro i sypie śnieg.... niech go.... grrrrr


tutaj widać, że wiosna jest tylko MACOCHA(tak u nas starsi ludzie nazywają zimę) nie chce odejść!!!

pozdrawiam Was serdecznie :)))))


105 komentarzy:

  1. Jestem pierwszą chetną na Twoje cukieraskie:) Ale super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no a jakże, nadal swojej nie zrobiłam, to może u Ciebie przygarnę ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zaposuję :)
    A wiosna to jest u mnie :P Cieplutko fajniutko, w sam raz na wiosenne porządki, pranie, sprzątanie, mycie okien ... :D hihi
    Bużka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Staję w kolejce,wprawdzie moja siatka leży sobie już pół roku ,ale jakoś weny brak do działania:)
    Śliczne cukieraski, może się poszczęści:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No Kochana Ty to te rozdawajki niemal hurtowo organizujesz,... i to jakie !!!
    Staję obowiązkowo w gronie chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że chętni się znajdą :D
    Ja na pewno chcę przygarnąć takie śliczności :)
    Już nawet mam wizję, gdzie ustawię taką klatkę :)
    Buziak pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna marzy mi się taki klosik :) Cieszę się zatem, że zdecydowałaś się na zmianę! Cudownie byłoby go mieć w domu :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiernie ustawiam się w kolejeczce, zawsze chciałam mieć taki siatkowy klosik:)
    buziaki, Martuś!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaa jak to?! Pada śnieg :o oł noł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również staję w kolejce bo trudo się oprzeć takim cukieraskom!!!! Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Po takie cuda to Ja też się ustawie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj na klateczkę mam chrapeczkę i babeczkę i szpuleczkę ;p
    ustawiam się grzecznie w kolejeczce :)))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się i czekam na swój szczęśliwy dzień. Obserwuję Twojego bloga od dawna. A link dostępny na moim blogu http://stary-kufer.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. oczywiście staję w kolejce po Twoje skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stoje juz w kolejce, z nadzieja ze to wlasnie ja, jaaaaaa wygram :o)
    usciski
    ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią się ustawiam:)
    Pozdrawiam
    86paulina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się:) e mail: sylwia1906@o2.pl
    Ja tymczasowo w Anglii i tu o dziwo piękna pogoda, wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze...ale wiosna cudna...prezenty mi nie bedą pasowac chociaż piękne...ale tradycyjnie zareklamuje Candy u siebie:)))))Buuuuziaki:*****

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością się dopisuję :) Śliczne cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie no oczywiście że się wbijam na takie rozdawnictwo :D obserwuję od dawna więc sprawdzać nie musisz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zawsze mi się podobały te klosze ale nie mogę się zebrać do zrobienia własnoręcznie, wiec może uda mi się go wygrać????
    byłoby super!CAŁUSKI

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No oczywiście, że staję w kolejeczce po te cudeńka!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wczorajsza pogoda mnie zwiodła i pewnie będę chora :\
    Wszyscy czekamy żeby zobaczyć już soczyście zieloną trawę:)
    Z chęcią się zapisuję;)
    horcia91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. No fajniusie prezenty!Bardzo stylowe!Obserwatorem jestem od dawien dawna, banerek zaraz wklejam:0

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo u ciebie już kwiatki!!!!
    Staję w kolejeczce też zapisuję się na te piękne prezenciki:D
    bzi:D

    OdpowiedzUsuń
  27. O ja jego staję z ochotą klateczka moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj.
    Jako,że śledzę Twoje poczynania z tą niezwykłą siateczką,
    to nie mogłabym się nie-zapisać przecież:-)
    Pozdrawiam cieplutko i kciuki zaciskam :-)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie cudeńka więc się zapisuję a blog obserwuję już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  30. o rety ale piękna rozdawajka :)
    ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. ustawiam się oczywiście bo żadnej klatki w chałupie nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ustawiam sie po słodycze :) moze mi sie powiedzie

    OdpowiedzUsuń
  33. I mnie nie może zabraknąć , zapisuję się i Ja:))

    OdpowiedzUsuń
  34. biorę udział, u mnie dziś wiosna wcale nie dała o sobie znać :( ehhh mam nadzieję, że jutro będzie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuję się koniecznie! Banerek już u mnie a obserwuję od dawna - bo lubię:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Również się zgłaszam:)
    86paulina@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Z mila checia ustawiam sie w kolejce :):)Suuper prezenciki przygotowalas :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  39. ach klateczka w której się zakochałam moze szczescie dopisze bo mój mężuś zakochany w drewnie i ani myśli żon ie zrobic takie cudo ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeju jeju.....klateczka:) I inne smakołyki:) Staję w kolejce i cierpliwie czekam na szczęście:) Pyszne cukieraski:)

    Isza

    P.S Dziękuję, jest mi ogromnie, ogromnie miło:)

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja przystanę z ogromną chęcią;))
    Słoneczka zycze Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  42. i ja się z chęcią ustawię po taką cudna klateczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  43. my tez po cudnosci stajemy:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Martuchno, ja się nie ustawiam bo mam zamiar zrobić, może mi nie wyjść taka ładna, ale i tak nigdy nie wygrywam:)))Pozwolę sobie umieścić banerek na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też się zapisuję bo zawsze marzyłam o takiej siateczce. Sznureczek też mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  46. No to ja też się zapisuję, a Ciebie zapraszam po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja takze staje w kolejce :-D i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubie Twoje candy,zapisuje się bez namysłu;))

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie mogłam przejśc obojętnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Klatka cudna. Z przyjemnością się zgłaszam.

    kreatywnie.folog.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. My również zapisujemy się na Twoje urocze candy:) Banerek umieszczony w górnej zakładce"candy", na naszym blogu:) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam juz dwa klosiki ,więc nie będę taka i dam szansę innym :) banerek zamieszczę na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Po takie śliczności żal się nie zgłosić :)
    Pozdrawiam :)
    zycienamisiowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Podobają mi się takie klosiki, więc nie mam wyjścia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Klateczka jest piękna! Ustawiam się w kolejce i liczę na łut szczęścia podczas losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapisuję się również, dopelniłam obowiązków. Pozdrowienia serdeczne i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  57. Oj się zapisuję, zapisuję! Tak kusi mnie ta klatka! Aj tam, wszystko kusi!

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapisuję się :)
    http://mojehokuspokus.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajne, no to jestem ostatnia w kolejce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękna wiosna u Ciebie! A cukieras przesłodki:)
    Ustawiam się!
    Miłego dnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  61. Witaj Marta:)
    I ja przeoczyłam to cudne candy???
    Już się poprawiam:)i ustawiam w kolejce:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Dlaczego dopiero teraz tu trafiłam. Zostaje u Ciebie i będę tez liczyć na szczęście w losowaniu bo cukierki bardzo smakowite:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ustawiam się w tej jakże długaśnej kolejce :D Oczywiście z ogromną nadzieją na wygraną :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  64. chętnie staję w kolejce :) banerek umieściłam na http://wkacie-decoupage.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ale śliczności!!! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. i bym prawie przegapiła.. ;D oczywiście zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Slicznosci, moze mi sie poszczesci.
    kasiareenberg@hotmail.com
    Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  68. No jakże mogłam przeoczyć...? Pewnie, że się dopisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. To i ja się dopiszę, jeżeli jeszcze się ne zapisałaś to zapraszam na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2013/04/drugie-candu-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  70. obserwuję już od jakiegoś czasu a banerek wisi tutaj: http://kamira90.blogspot.com/p/wygrane.html

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  71. zapisuję się po to cudenko i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Pierwsz raz jestem u Ciebie i tak sobie zaglądam w kąty, ;) gdy trafiłam na cudne Candy.
    Czy mogę niesmiało ustawić się w kolejce, choc to moje pierwsze wejście?
    Pozdrawiam serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  73. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ciekawe czy się uda tym razem :).

    OdpowiedzUsuń
  75. Witaj!
    Przygotowałaś śliczne candy. Tak się składa, że od długiego czasu planuję zrobić paterę, z taką właśnie klatką. Problem tylko w tym, że pomimo usilnych starań nie mogę nigdzie zdobyć niewielkiego kawałka siatki, potrzebnej do jej wykonania. Mam już samą paterę, a klatki, jak nie było tak nie ma. Liczę zatem, że dopisze mi szczęście, ale na wszelki wypadek zapytam Cię, gdzie udało Ci się taką siatkę zakupić? ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Stara Winiarnia

    OdpowiedzUsuń
  76. Ta klatka... mnie od razu skojarzył się fragment "Małego Księcia" o skrzynce dla baranka! :) Jakby to mnie udało się wygrać będę musiała znaleźć kogoś, kto dorysuje baranka ;)
    ale tak mnie to zdjęcie zauroczyło, że spróbuję szczęścia! Jego jak wiadomo nigdy za wiele :)
    Chciałabym dodać do obserwowanych, ale pisze, że nie mogą teraz spełnić mojego żądania. Jakbym słyszała własne dziecko ;)

    Pozdrawiam
    i zostawiam maila: m.czapiewska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. O taka klatka przyda się na ciasto w moim domu- z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Banerek u mnie na stronie po prawej stronie. Pozdrawiam :o) Ala

    OdpowiedzUsuń
  78. Jestem chętna :)
    Zapraszam również do siebie Wszystkie Mamy na rozdanie hendmejdów dla Dzieci.
    Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka ogłosiłam pierwsze Candy na moim blogu (czas zgłoszeń do 20 maja). Do rozdania breloki i zawieszki z filcu Hand Made.
    Pozdrawiam.
    http://malinapracowniahandmade.blogspot.com/2013/04/candy-na-dzien-dziecka.html

    OdpowiedzUsuń
  79. z chęcią się zapisuję! taka klatka dawno mi się marzyła:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo mi się podoba i jestem chętna :o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  81. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Monika z http://mydreamwhitehome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. jestem 90 na liście (i tak pewnie nie ostatnia). I z wielką przyjemnością przygarnę Takie cukierasy :) Jako że bloga nie posiadam (jeszcze) podaję maila: emajkowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  83. Staję w kolejce:) Nie wiem jak to się stało, że do tej pory tego nie zrobiłam?????pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Witam, zgłaszam się jako chętna, tu dowód
    http://haft-tkanina-dzianina.blogspot.com/
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  85. ja również ustawiam się do kolejki po te cukiereczki, normalnie palce lizać :)
    pozdrawiam i zapraszam na moje ogrodowe candy, a banerek tutaj: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Grzecznie ustawiam się na końcu kolejki, na chwilowym końcu, na pewno po coś tak ładnego ustawi się za mną jeszcze cały tłum:-) Od jakiegoś czasu już do Ciebie stale wpadam i przeglądam każdy kąt, ale jak to się stało, że jeszcze Cie nie zaobserwowałam to nie wiem? Natychmiast dopełnię, zupełnie dobrowolnie, nie ze względu na miłe candy, tej formalności. Zapraszam też, w ramach rewanżu, ale i dla przyjemności goszczenia Ciebie u siebie, na moje rozdawnictwo, podwójne. Coś do poczytania i coś czekoladowo-ciepłego:-) Jeśli coś przypadnie Ci do gustu, będzie mi bardzo miło:-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  87. Ciekawe co miałaś pierwotnie w planach ale zmiana decyzji jak najbardziej udana :).
    Cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Chętnie i ja spróbuję szczęścia w losowaniu.
    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  88. Oczywiście staję w kolejce po te wspaniałości :)
    Banerek u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    I zostaję na dłużej.

    Pozdrawiam gorąco i życzę dużo słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Oczywiście, że zapisuję się na Twoje candy :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  90. A mi się widzi ta klatka w funkcji stojaka na kolczyki ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. no ale ze mnie gapa takie cuda bym przegapiła:P zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwatorem jestem, podlinkowałam... więc staję grzecznie w kolejeczce, bo klateczka wspaniała :-)

    OdpowiedzUsuń
  93. Klateczka będzie super ozdobą domowych kątów :) Koniecznie ustawiam się w kolejce, i obserwuję też :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Z tej siateczki to i ja próbowałam coś "ulepić", ale....Twoja strasznie mi sie podoba :)) Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  95. Moje pierwsze Candy, a nóż widelec może będę miała szczęście, na dobry początek. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  96. przepięknie tu u Ciebie. Jakoś tak czuć serce w tym, co robisz i piszesz :)
    trafiłam tu przez przypadek, ale wiem,że będę zaglądała częściej :))
    zgłaszam się do candy, obserwuję i pozdrawiam,
    Ewa K.

    OdpowiedzUsuń
  97. Ustawiam się być może na samym końcu tej długiejjj kolejki!
    Klatka wspaniała na moje kwiatuszki:)))
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń