wtorek, 21 sierpnia 2012

Wyniki candy

Do wczoraj do 24.00 można było się zapisać na moje candy :)))) Bardzo dziękuję za tak liczny udział :) ta taca była jedną z pierwszych prac jakie zrobiłam tą metodą... szczerze mówiąc myślałam sobie, że jak będzie 50 chętnych to sukces ... a kolejka była prawie 3 razy taka :))) za tak liczny udział niebawem zrobię następne candy :)
Sporo osób wpisało się dwa razy pod tacą, nie wiedziałam jak to zrobić by było sprawiedliwie i wymyśliłam tak: każdy wpis dostał kolejny numerek, te wpisy które były z informacją nie dotyczącą candy czy też powtarzające się odrzuciłam...
i ...... wybieranie przez moją "maszynkę" szczęśliwca :)






tutaj moja "maszynk" szuka cukiera hehe















pod numerem 18  "Dom Rozalii"   http://byrossalia.blogspot.com/ 

Taca jest super.Alez ucieszyłabym się, gdyby los trafił na mnie. Drożdżowe paruchy, u nas zwane pampuchy bardzo lubię. Czasami na sodko, a czasami na słono, to zależy o życzeń mojej rodzinki.
Gorąco pozdrawiam i zapraszam do do Domu Rozalii:))"

Serdecznie gratuluję i proszę o aderes na mojego meila (podany jest na blogu w lewym górnym rogu ) :))))

i jeszcze mam upominek dla osoby która została setnym obserwatorem mojego bloga jest nim Fiżka http://fizkablog.blogspot.com/  ... kochana podaj także info na meila a prezencik powędruje dla Ciebie.



















pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zabawę :*

34 komentarze:

  1. gratuluje dziewczynom a Tobie dzięki za zabawę:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę! ale się cieszę! ha ha mam tacę!
    Dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  3. agratutluje!!!!..............zaczepiste nagrody:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no musze to napisac Emilka robi takie minki ze mucha nie siada..................buziaki laseczki:***

      Usuń
  4. dzięki za zabawę i gratuluję szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę. Gratuluję wygranym:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna "maszyna losująca" ja w takim razie czekam na kolejne candy bo bardzo chętnie przygarnę piękności, które robisz. a szczęsliwej zwyciężczyni gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla obdarowanych i podziękowania za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, aczkolwiek mi żal...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje...nagroda byla piekna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję szczęściarzom. Robisz przepiękne rzeczy, zainteresowanie ogromne, więc czemu nie powtórzyć? Kto się ze mną zgodzi? ^^ Pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ szczęściary! Obie, bo i taca piekna i deseczka słodka, miło było chociaz pomarzyć...♥

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie!!!Tak niewiele się spóźniłam.Jednak jestem nieogarnięta :)Może się w końcu wyrobię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. co za szczęściary, gratuluję bo Twoje dzieła przepiękne i każdy miał na nie chrapkę:))))) bardzo dziękuję za zabawę i oczywiście w nowej, jak tylko się pojawi też biorę udział:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. mi też pozostaje czekac na kolejne candy
    a nóż wtedy dopisze mi szczęście :D

    gratki dla szczęściar i dzięki za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę ,"całusy dla maszynki losującej" i do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla dziewczyn, Emilka świetnie sie spisała;***

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki za zabawę - gratuluję dziewczyną i czekam Martuś na następne Candy:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje szczesciarom :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. No nie mogę! Taka niespodzianka.Bardzo dziękuję!!!Mnie drewno nie pokochało a uwielbiam takie ozdoby.Cieszę się ogromniaście!A jaką masz słodką maszynę losującą...

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję za przepyszną zabawę i gratuluję obdarowanej :-))))pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. no i wpadłam raz jeszcze, żeby zaprosić na moje pierwsze Candy, które właśnie "wyprodukowałam" :-) a że doświadczenia brak, to snuję się tu i ówdzie i zapraszam do zabawy:-))))

    benkowo.blogspot.com

    pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zwycięzcy i wyróżnionemu:))))Dziękuję MArtuś za zabawę:))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje!! Żałuję, że nie wiedziałam o zabawie wcześniej, wtedy również bym się zgłosiła.

    Pozdrawiam serdecznie!

    Ps. Pozwolę sobie zaprosić do candy u siebie :)
    http://marakyo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dziękuję za fajną zabawę, zwyciężczyni gratuluję (i zazdroszczę) :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń