wtorek, 19 czerwca 2012

zabawa i wirusy

 Dziś byliśmy całą rodziną u Pani doktor ... ja wczoraj " umarłam " miałam gorączkę, dreszcze, ból głowy... Emi ma katar po pas i kaszle, a M. gardło bolące... środek lata tem. blisko 40 st C a my chorzy co za pech... ja dziś czuje się lepiej M. gorzej, a Emi trudno wyczuć bo tak jak rozrabiała tak dalej rozrabia :D:D:D dopadły Nas jakieś wirusy... a sioooo mi z chałupy!

Historia dnia codziennego :)

 Mamusiu ja grzecznie się bawię wyjdź na chwilkę z pokoju...

... wyszła mama to mogę się pospinać :P













ZABAWA!!!


do zabawy  zaprosiła mnie bea 11-11-11
wybieramy 11 osób, tworzymy 11 pytań a ja muszę odpowiedzieć na pytania od bea, która stworzyła je m.in. dla mnie :)

pytania od bea 
1. wiosna czy jesień ???
wiosna
2. włosy długie czy krótkie???
zależy gdzie :P :D
3. horror czy komedia
komedia
4. herbata liściasta czy w torebce?
w torebce
5. wanna czy prysznic???
latem wanna zima prysznic
6. laptop czy komputer stacjonarny??
laptop
7. rosół czy pomidorowa???
rosół
8. piasek czy trawa???
trawa
9. muzyka głośno czy cicho?
głośno
10. park czy las?
las
11. biały czy czarny
yyyyy czarny

pytania ode mnie
1. kot czy pies?
2. morze czy góry?
3. adidasy czy obcasy?
4. wakacje w hotelu spa czy w gospodarstwie agroturystycznym?
5. ciasto upieczone w domu czy kupione?
6. meble nowoczesne czy retro?
7. ściana biała czy kolorowa?
8. rower czy rolki?
9. świerk czy dąb?
10. truskawki czy czereśnie?
11. wypoczynek bierny czy czynny??

a pytania kieruje do:


1. agea
3. HandPickedForYou

5. Kasia (Śladem własnych marzeń...)

6. Asia (Pod Staromiłośniańsk... Niebem)

7. krysia_m

8. Addelinda

9. Anita(Anisia)

10. Ada

11. Raczek


Długi ten post się zrobił :)
pozdrawiam i witam nowych :*



18 komentarzy:

  1. Wracajcie szybciunio do zdrówka ściskam mocniusio :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkiego powrotu do zdrowia!
    Dziękuję za zaproszenie do zabawy! Nie wiedziałam do końca, czy kierujesz je do mnie, bo nazwa mojego bloga się nie zgadza, ale ja już zabawę przekazuję dalej, bo jest super! Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, bidulki Wy.Nie ma nic gorszego niż różne choróbska w domu.
    Dziękuję za zaproszenie do zabawy.Wybacz,że podam Ci tylko moje odpowiedzi ale nie dawno bawiłam się w to, a nie wszyscy moi nominowani podjęli zabawę.
    Więc:
    1.pies
    2.i to i to
    3.adidasy
    4.gospodarstwo agroturystyczne
    5.ciasto oczywiście domowe
    6.nowoczesne ale w starym stylu
    7.kolorowa
    8.rower
    9.dąb
    10.i truskawki i czereśnie
    11.i taki i taki
    Mam nadzieję ,że się nie pogniewasz ale ciężko byłoby mi znowu wybrać osoby nie wiedząc czy będą się dalej bawiły.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za zabawę i do zdrówka szybko marsz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. HEJKA LASECZKA:*
    chorobsko wstretne a kysz a kysz
    a wlasnie w upal mozna szybko nabawic sie sie przezibienia,bo robimy przeciagi ,zeby bylo chlodniej wlnczamy wiatraki,a cialo jest rozgrzane raz dwa i przeziebienie gotowe,wygoncie te wirusy na cztery wiatry
    buziole zostawiam i zdrowka zycze:******

    OdpowiedzUsuń
  6. Powrotu do zdrowia dla całej rodzinki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochani drowiejcie szybciutko, u nas wirusy poszły na razie precz;0

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj kochana, nie zazdroszczę choroby, szczególnie dla dzieci jest to bardzo meczące;( wszystko przez pogody, razsłońce, potem wiatr ideszcz... szybkiego powrotu do zdrówka...buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje dziewczyny mam nadzieję że chociaż Emi nie złapie bardziej :))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Emi ma super kącik do zabawy:))
    Zdrówka i jeszcze raz zdrówka... wirusy siooooo...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za zaproszenie do zabawy, może przed wyjazdem na wakcje jeszcze uda mi się sklecić posta z odpowiedziami :) Życzę Wam dużo zdrówka, wykurujcie się szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udanych wakacji :))) mam nadzieję że z wakacji post będzie z fotorelacją :)
      :*

      Usuń
  12. zdrówka życzę:)ale gwiazda ma zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za zaproszenie...no to już mi się 22 pytania nazbierały:) musze się w końcu zebrać:)
    Zdrowiejcie szybko:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. zdrówka!
    ps. u mnie z wanną i prysznicem na odwrót :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest coś w powietrzu.Dziś tez miałam telefon z przedszkola i póki co dziecko ma wysoką gorączkę.No i przeszły te wirusy do nas.Oby się unormowało, bo liczyłam na spotkanie małopolanek w sobotę.

    OdpowiedzUsuń
  16. A siooooo wirusy z Was :)Martuś, jak będzie chwila to przyłączę się do zabawy, na razie nie mogę dopędzić czasu :)

    OdpowiedzUsuń