niedziela, 3 czerwca 2012

pokój dziecka

Emilki pokój zmienia się niemal codziennie ciągle coś przybywa, a pokój z gumy nie jest :) jet to pokój do zabawy, Emi tam nie śpi...a nad porządkiem też ciężko tu zapanować ;)
wczoraj go wypucowałam i dziś porobiłam foty... może jakieś podpowiedzi co w nim zmienić???
i jeszcze jedno pokój ma 3 drzwi... projektant chyba ten projekt po kielichu robił :D no cóż dawniej tak budowano ...


 literki za styropianu wycinałam ja, tatuś malował
meble były sosnowe, malowaliśmy sami
przewijak służy jako regał
girlandę szyła Nam sieciowa koleżanka










pozdrawiam podglądaczy :)

13 komentarzy:

  1. kochana to pokoj do zabawy,wiec niech jest zawalony zabawkami-do tego jest przeznaczony:)))

    ach miec taki pokoj do zabawy-Wam to dobrze

    grill w wielkosci mojego mieszkanka,pokoj do zabawy ,ogrod i wlasny plac zabaw:))))wprowadzam sie do Was hiiiiii
    buziaczki kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wprowadź się zapraszam będzie weselej i Emi będę miała z kim na chwilę zostawić :P
      :*

      Usuń
  2. Wielki ten pokój...chciałabym taki... A co Ci tu jeszcze nie pasuje? O wszystko zadbałaś...
    Pięknie i dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale urządziłaś ten pokój ,jest pogodny i dziewczęcy ,moim zdaniem nic dodać nic ująć.Pozdrawiam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale duży ten pokój:)Jest super, kolorowo, zabawkowo i dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny pokoik krolewny:))) zazdroscimy takiego metrazu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pokoik wielki więc dziecko ma naprawdę gdzie się pobawić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze ale piękny pokój!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ja raniutko się pakuję i wprowadzam się do Was :))
    Razem z synkiem mam o ponad połowę mniejszy pokój do spania, zabaw i życia.
    Urządzony jest super!
    A majstry po kielichu zrobili dobry projekt:)) Kiedyś takie rozwiązania służyły za pilnowanie z każdego kąta narzeczonych, jak np. w Samych Swoich :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest, co chciałabyś zmienić?Jest kolorowo, mnóstwo zabawek, sama frajda tam przebywać:))Wielkością pokoju z miłą chęcią bym się zamieniła, robi wrażenie:))Buźka

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny mała ma pokoik...a jaki duży:)! super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja tam ten pokoik lubię taki jaki jest...ale cię podziwiam za ilośc tych zabawek...ja chyba bym większości się wyzbyła...ale powiem szczerze że u Ciebie nie ma wrażenia bałaganu...:)))

    OdpowiedzUsuń