niedziela, 4 marca 2012

pieczemy kruche babki :)

     21.00 ja jeszcze lulam Emi, co mi się wydaje, że śpi wstaję Ona za mną... ehhh chyba nici z pieczenia myślę a jutro goście mają wpaść na kawkę, miało być ciasto a tu chyba rano do sklepu trzeba jechać gotowce kupić :/
    21.15 udało się wymknęłam się :) w sumie to ciasto robi się w miarę szybko...
wyciągam produkty dziś zakupione a tu śmietana przeterminowana!!! wrrrrrrr no to na pewno będą gotowce!
no to chociaż muffinki upiekę ... ale zaraz pomyślałam, że zrobię też babeczki na które przepis podała sieciowa koleżanka Marzenka ... jeszcze ich nie robiłam - spróbuję:

przepis na babeczki które są tak pyszne, że osoby które wystrzegają się kal. lepiej niech ich nie robią ;)

Potrzebne będą:

Składniki mieszamy i szybciutko zagniatamy, robimy kulę zawijamy w folię i na 1 h. do lodówki.
musimy przygotować metalowe foremki babeczki, smarujemy je tłuszczem i posypujemy bułką tartą ...

z tego przepisu wychodzi ok 40 babeczek.

masa to: gotowa krówka z puszki oraz orzechy.

pieczemy na 170 stopni ok 15-17 min trzeba obserwować by "murzynki" nie wyszły :)


przepyszne są 




z kawą w moim ulubionym kubeczku ;)


SMACZNEGO :)

p.s. muffinki choć też pyszne - wymiękają :)

1 komentarz: