wtorek, 3 marca 2015

Dostało nam się!!!

Muszę sie pochwalić przesyłką która dotarła wczoraj do Nas , przepiękne korony o których juz jakiś czas marzyłam DZIĘKUJĘ ASIU prace Asi znajdziecie TU
to w ramach wymianki a co dostała Asia pokażę jak dotrze paczuszka :)))

 oczywiście mam już na nie plan... ale chwilkę muszą poczekać ponieważ malowanie trwa ... oczywiście przerwę mamy bo E. przeziębiona znowu!!!


















Plastelina poszła od razu w ruch!!








Kochani wybieram się jutro po skierowanie na sanatorium dla Emilki czy macie jakieś doświadczenia my chyba uderzamy w Rabkę (schorzenie to górne drogi oddechowe)

miłego! ...

31 komentarzy:

  1. Sliczne prezenty dostalas Martus :) Co do senatorium nie pomoge ,ale trzymam kciuki ,aby udalo Ci sie wszystko zalatwic !!!! Zdrowka Wam Zycze !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe.:)
    Pozdrawiam a o Rabce słyszałam pozytywne opinię

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe.:)
    Pozdrawiam a o Rabce słyszałam pozytywne opinię

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy dobrze widzę, że korony są wyszywane? Piękne rękodzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sama byłam w Rabce co prawda 12 lat temu w sanatorium :) leczyłam się tam na astmę , przed Rabką miałam silną astmę zażywałam leki i inhalatory specjalne. Byłam w ośrodku dla dzieci i od tamtej pory stan zdrowia się polepszył . Z tego co orientuje się też chyba jest taki ośrodek w okolicach Olsztyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo optymistyczna wiadomość dla mnie :-)))

      pozdrawiam i dzięki

      Usuń
  6. A my tez do Rabki w tym roku. Tak sie sklada ze jezdzimy tam z dzieciakami na wakacje co dwa lata :)Wspaniale miejsce.Nie wiem jak sanatorium bo nie korzystalismy, ale codziennie zaliczamy teznie solankowa. Ja Rabke polecam jak najbardziej.Duzo atrakcji dla dzieci.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Martusiu,Rabka jak najbardziej,moje córki jeździły do Rabki parę razy i zawsze było dobrze,jeździłam do nich co tydzień :)Jest również opcja dla matki z dzieckiem ,że Ty możesz jechać i być tam z nią,tylko nie wiem czy w Rabce ,natomiast w Muszynie tak i też jest tam fajnie:)Jeszcze fajne sanatorium było w Kowańcu -koło Nowego Targu:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. One wyszywane? Bardzo ładne, będę piękną ozdobą. Z sanatorium nie pomogę ale myślę, że na pewno jej nie zaszkodzi. Może warto by było przejechać się też nad morze póki jest zimno. Teraz najwięcej tam jodu tak jak późną jesienią :) I podawaj jej tran w kapsułkach zawsze wzmocni.
    Zdrówka dla małej!

    OdpowiedzUsuń
  9. korony piękne, a co do sanatorium to morze, albo Ciechocinek z tężniami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morze trochę za daleko bo E. nie jeździ zbyt dobrze na 50 km czasem mamy przymusowe 3 przystanki a nas morze musimy całą Polskę przejechać ...

      Usuń
  10. Wspaniałe prezenty. Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne. Zdrówka życzę dla Emilki bo to najważniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne korony i ramki dla nich!
    Ja co roku wyjeżdżałam do Rabki na wakacje z moim małym synkiem (obecnie 39lat), nie do sanatorium tylko na wczasy lub prywatnie. Bardzo mu pomagał pobyt w górach. Stale chorował na górne drogi oddechowe, jak Twoja Emilka. A wyjazdy dzo dobrego zrobily. Jeździliśmy też nad morze. Polecam Rabkę:) Chociaż od tego czasu, mojego czasu, bardzo się zmieniła, ale uważam, że warto!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne korony :-)
    Znajoma, z synkiem, wrócili z Rabki - zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam doświadczeń w tym zakresie, ale myślę, że warto spróbować. Zdrówka dla Emilki !

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rameczki:)
    Moja znajoma z dziećmi była w Rymanowie - wróciła bardzo zadowolona:)
    Zdrówka dla Emi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my musimy ambulatoryjnie bo E. ma problemy z jedzeniem i boję się że po prosty 3 tyg byłaby na suchym prowiancie ... zobaczymy :)

      Usuń
  16. Wow, są śliczne!
    A ramki znam bo mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korony wyszywane bardzo bardzo piękne ach chciałabym umieć te krzyżyki stawiać :-)))

      pozdrawiam ciepło

      Usuń
  17. Świetne te korony i ramki :)
    Pozdrawiam i zapraszam na http://bazaridea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń