niedziela, 16 czerwca 2013

kulinarnie ;)

Próbuję pogłębiać moje zdolności na szydełku - różnie wychodzi :)))) :P
kilka dań do "sklepu" i "kuchni" Emilki
Powiem szczerze że lubię robić dla Emilki rzeczy ponieważ Ona naprawdę się z nich cieszy i bawi się nimi ...
a nawet jak ktoś przyjdzie to pokazuje i podkreśla "mama mi zrobiła" :D

























w tamtym tygodniu przyszła do nas niespodzianka od Ali która prowadzi bloga Dom z Mozaikami  a w przesyłce takie cuda - zobaczcie ... bransoletki obowiązkowo codziennie wkładamy na rozkaz Emilki (mamy takie same!) Alu serdecznie dziękujemy zrobiłaś nam wielka przyjemność :*


















i takie "słodkości" powędrowały dla Oliwci z okazji 2 urodzin :)))) Wszystkiego najlepszego kochanie Nasze!!!!


















Grzeje słoneczko bardzo i niech tak zostanie!!!!
Miłej niedzieli :*

65 komentarzy:

  1. hura macie juz sloneczko:P**
    no kurcze ,poczestuj tymi smakolykami ,nie wiem co byn najpierw wciela ,pierogi ,arbuz czy truskawki heeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grzeje jak nie wiem ale dobrze ... tego trzeba mi było :D
      :*

      Usuń
  2. ale cudne te rzeczy dla Emilki zwłaszcza arbuz boski!:) i dla Oliwci same cuda:) a bransoletki cudne macie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrrr... arbuzik, truskaweczki, pierożki- chętnie bym zasiadła do stoliczka na takie pyszności ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie po małe co nieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ty wywijasz tym szydełkiem!!! Piękny towar wydziergałaś, no napatrzeć się nie mogę. Wymianka tez fajna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierogi codziennie Emilka gotuje teraz hihi

      Usuń
  5. Jeju... Boskie te kulinarne zabaweczki:)Pierożki skradły moje serce:) Pozdrowienia cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pyszne szydełkowce, od Emilki zamówiłabym pierogi, najlepiej na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierogi rządzą!!! czaderskie normalnie! truskaweczki też słodkie- pewnie, ze fajnie się robi, jak jest dla kogo♥
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierogi z głowy robiłam bez wzoru :P:D

      Usuń
  8. Najważniejsze,że zostajesz doceniona,nie tylko przez nas ale przez córcię. Nie dziwię się,że Emi zachwycona,bo takie truskawy bym też zjadła hihi :)))
    Pięknego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam... wyglądają jak prawdziwe....
    a ja bym se tak tych pierożków... ;-))) ciekawe czy Emilka się nimi podzieli ;-)))
    Zazdroszczę Wam słoneczka ale... niech Was grzeje... niech grzeje - miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dzieli się chętnie chcesz czy nie jeść musisz hihi :D

      Usuń
  10. A moze mnie adoptujesz i będę starszą siostrą Emi i będę się z nią bawić godzinami w sklepik ;) No cudne to wszystko!!!

    Buziaki dziewczęta!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jak się będziesz z nią bawić to już jutro rano składam papiery o adopcję ;) :D

      Usuń
  11. Nie dosc że prawdziwe teraz rządzą to i w Waszym domowym sklepiku kuszące truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne szydelkowe jedzonko :-D Dobra zabawka :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe i cudne, arbuz mnie rozczulił, uroczy jest;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Saame Slicznosci :):) Suuper ten Twoj towar do sklepiku jak i wymianka :):) Nawet pierogi sa :) baardzo fajnie wszystko wyszlo :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie to nie wymianka Ala takiego mi prezenciora sprawiła :))))

      Usuń
  15. hehe:)fajne:)szkoda ,że moje dzieci dorosłe:)też bym się tak bawiła:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze niedługo wnuki w takim razie będą jak dzieci dorosłe ;)

      Usuń
  16. No pierogi - aż ślinka cieknie :o) Serdecznie pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  17. apetyczne :D dla mnie numer 1 to arbuz

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super ten arbuzik, takich pierogów to jeszcze nigdzie nie widziałam, nic dziwnego że córcia się chwali zdolną mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo pomyslowe zabawki ...- najlepszy arbuzik !!!!!!!!!! buziaki
    a.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne te szydełkowe smakołyki, zwłaszcza arbuz :) Mniam :) Pierożki też bardzo apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje pomysły mnie nieustannie zadziwiają, super, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Prezent dla Oliwci...Krysia wspominała o Waszym prezencie:))I nam się słodkości Wasze dostały chociaż jako słodkości nie są używane ale to wiesz...a truskwaki, arbuz i pierogi rewelacyjne:)))))

    OdpowiedzUsuń
  23. super, gratuluję pomysłu !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Arbuz pierwsza klasa :) A sowy to dopiero arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że nie umiem szydełkować- może bym mniej jadła:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szydełko na brak apetytu nie działa a szkoda ;)

      Usuń
  26. Ja też uwielbiam szydełkować dla mojej córeczki:)Piękności zrobiłaś dla swojej Emilki:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie dania rewelacyjne, ale pierogi mnie powaliły :)) Rewelacyjne :))

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądają smakowicie, mniam mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne , szydełkowe wytworki. Pierogi the best.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale pyszności stworzyłaś dla Emilki :)) To jest naprawdę miłe gdy dziecko bawi się naszymi wytworami i jeszcze się chwali przed innymi, że to mama zrobiła. Uwielbiam kiedy Lenka to robi i to z taką radością :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tryuskawy - świetny pomysł i jakie smakowite! A arbuz soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyszły Ci te "kulinarne" drobiazgi:-) Truskawy są po prostu boskie!

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie smakołyki szydełkowe świetne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  34. To szydełkowe jedzonko jest cudowne. Emilka musi być bardzo dumna ze swojej Mamuni :) Proszę ją pozdrowić! :)
    nnatsuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne te szydełkowe łakocie.
    A kolory tak soczyste, że chciałoby się jeść :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  36. Super, a pierożki z czym są? Pewnie z truskawkami:))

    OdpowiedzUsuń
  37. "Mama mi zrobiła" i aż sie chce dziergać, tworzyć. Śliczne te Twoje wytwory :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nie mogę , truskawki ,arbuzy i pierogi ! Full wypas i to szydełkowy :)
    Radość dziecka że to mamy rączki zrobiły bezcenna :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  39. sama bym sie bawila wiec nie dziwie się Emilce, cudne wszystko:) a na arbuza ochoty mi zrobilas jutro chyba sobie kupie i zjem calego:P

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczności:) Już myślałam, żeby takie "cosie"kuchenne poszyć dla mojej Agi, ale mam jakieś opory, bo szydełkiem jak widzę to cudnie wychodzi, a uszyte, no chyba nie bardzo jakoś...ale ja do szydełka mam dwie lewe więc i pomysł na razie tylko tkwi w głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierogi jakie cudne :)) Wszystko wygląda smacznie i na pewno takie jest ;)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Ależ szczęściara z tej Emilki...powtarzam się wiem;)
    Pysznie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  43. Widzę, że sklepik coraz lepiej zaopatrzony:) I u dobrego producenta;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystko wygląda pysznie :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń