wtorek, 24 lipca 2012

CANDY

Ogłaszam moje pierwsze candy :)



taca ta jest przyozdobiona przeze mnie samą, mam nadzieję że komuś się spodoba....
zasady takie jak wszędzie:)
1. proszę o komentarz pod tym postem
2. podlinkowanie posta i umieszczenie u siebie zdjęcia w widocznym miejscu
3. jeśli zostaniesz moim obserwatorem będzie mi niezmiernie miło ale to nie jest przymusowe
4. osoby które nie prowadzą bloga a chciałby wziąć udział proszę o zostawienie w komentarzu meila

to chyba tyle???



(zdjęcie do pobrania)

taca jest drewniana - kupiłam ją w surowym stanie.

no to powodzenia :))) 

142 komentarze:

  1. Pierwsze komentarze nie wygrywają ;) jednak ktoś zacząć musi, taca jest piękna, więc z wielką przyjemnością bym ją u siebie widziała... :D

    Zgłaszam się do candy z nadzieją, że zostanie złamana reguła pierwszeństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy drudzy wygrywają? Taca jest śliczna!!! Chcę ją u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się...zdjęcie podlinkuję później..jak zapomnę to mi przypomnij:))))
    I zapraszam do mnie...na candy...ja się tyle zbierałam że też dzis dopiero się zebrałam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. I mnie nie może zabraknać...taca jest piękna!!!
    Buziaki Kochana;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuje sie jak najbardziej, bo taca jest sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. a taca jest prześliczna! zresztą wszystko, co wpada w Twoje ręce :)

      Usuń
    3. Dzień dobry! Ja oglądam Cię od wczoraj! I dziękuję Ci, ponieważ wczoraj zmotywowałaś mnie do życia! Mamy z mężem nowy domek, ale oprócz ścian nie mamy nic, kilka starych bezużytecznych mebli. Niestety, brak kasy :/ Na początku cieszyłam się z domku, ale coraz bardziej dołowałam z powodu jego nieumeblowania, brzydkiego ogrodu, na którego ostatnio nie mamy czasu z powodu pracy męża. Przeczytałam całego bloga (w pracy) i jak tylko wróciłam do domu, poszłam walczyć z chwastami w ogrodzie, a wieczorem wymyśliłam, że przemaluję te nasze stare mebelki, aby trochę je rozweselić :) a dziś wpadłam na pomysł, że w wolnej chwili zrobię światełka na choinkę ze starych lampek - te kule z włóczki i jeszcze stary plastikowy kubek na szczoteczki do zębów jakoś ozdobię - choć jeszcze nie wiem jak ;) Dziękuję za bloga :) p.s. być może i ja kiedyś założę bloga z moich poczynań :)

      Usuń
    4. powodzenia i głowa do góry z niczego coś te z czasem da się zrobić :))))
      pozdrawiam ciepło i cieszę się niezmiernie że mój blog był dla Ciebie inspiracją :))
      :* miłego dnia

      Usuń
  6. o, bardzo by mi pasowała :)
    piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj piękna ta taca i oczywiście już się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna taca, oczami wyobraźni widzę jak podaję na niej napoje do ogrodu :) Oczywiście ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  9. marzę o takiej!!!
    ;)
    wybierz mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj wspaniała - staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna! Z chęcią bym ją przygarnęła, nawet mam już plany zagospodarowania przestrzennego mojego kącika "craftowego" tak, by wyglądała tam idealnie, haha :D

    Pozdrawiam serdecznie i lecę podziwiać bloga (tło w kropeczki - uwielbiam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również się ustawiam w kolejce :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Taca jest super.Alez ucieszyłabym się, gdyby los trafił na mnie. Drożdżowe paruchy, u nas zwane pampuchy bardzo lubię. Czasami na sodko, a czasami na słono, to zależy o życzeń mojej rodzinki.
    Gorąco pozdrawiam i zapraszam do do Domu Rozalii:))

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaa....pewnie, że bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna taca!Ustawiam się w kolejce :0 Pozdrawiam cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Marcia mnie też nie może zabraknąć :) Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudo ;) Mnie też ogarnął szał bielenia. Tacka urocza ;)

      Magda
      desire_28@wp.pl

      Usuń
  17. o!!! taką tacę to bym baaardzo chciała.....

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam sie :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    taca bardzo ładna :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mam bloga, ale... ta taca, dla niej bym mogła założyć :) cudo! więc się zgłaszam. a jak się nie uda to proszę o informacje gdzie można ją kupić?

    Pozdrawiam,
    senninha@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak miło Cię spotkać "w blogu" :)) Ja od niedawna mam blog. To próbuję podlinkować, a co:) Pozdrawiam, dikande

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak miło Cię spotkać "w blogu" :)) Ja od niedawna mam blog. To próbuję podlinkować, a co:) Pozdrawiam, dikande

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie bez przymusu obserwuję ;) piękna taca ja mam zamiar pobielić mini mini szkatułką na podobny styl tylko byłby to mój pierwszy projekt i jeszcze nie wiem jak się za to zabrać, chętnie przygarnę tacę

    jakby co banek na http://eemdoubleu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. o jaka piękna ta taca:) masz niesamowity talent:) z miłą chęcią stanę w kolejce, może szczęście będzie po mojej stronie:)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna taca- oczyma wyobraźni widzę ją u siebie w salonie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna taca. Zapisuje się :) Baner na moim blogu.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się koniecznie! Taca mi się bardzo podoba - piękna!

    OdpowiedzUsuń
  27. no to i ja się dopisuję do zabawy (jeszcze tego nie robiłam, więc mam nadzieję, że wszystko zrozumiałam:D ) zapisałam baner na moim blogu:)
    benkowo.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo by mi się przydała taka tacka :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. dodałam do obserwatorów i ustawiam się w kolejkę :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna taca! Od dawna o takiej marzę. Może szczęście dopisze...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  31. ależ piękna robota, dlatego ja też jak pozostali, hehe, liczę na odrobine szczęścia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna ta taca więc i ja stanę w kolejce.Może wreszcie mi się uda coś wygrać :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. ustawiam się w koljece:) Taca zachwyca!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiej tacy mi brakuje do szczęścia,grzecznie ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam.

      Usuń
  34. Ale wzięło nas na to bielenie :) Fajna tacka Ci wyszła. I tak nie potrafię takiej wykonać, więc bardzo proszę o wpisanie mnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Taca boska! i ja się zgłaszam i zapraszam też do siebie na Candy!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdybym taką tacę miała to by honorowe miejsce wmoim domu dostała :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna taca,bardzo modna zresztą!Nie mogę nie stanąć w kolejce!Pozdrawiam serdecznie*

    OdpowiedzUsuń
  38. Taca jest piekna! jesli ja wygram na pewno sprezentuje ja mamie :), idealnie bedzie pasowac do naszej drewnianej wiaty w ogrodzie!

    baner na blogu: www.dziewczynaaraba.blogspot.com

    oczywiscie dodalam do obserwowanych :)

    pozdrawiam
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam swoją chęć udziału w candy :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Przedłużam ogonek i zapraszam na moje candy do: epokapapierowa.blogspot.com
    Info o candy tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. extra, radość byłaby wielka gdyby do mnie trafiła
    Pozdrawiam
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Z chęcią ustawiam sie w kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  43. przepiekna taca, ustawiam sie i zapraszam do siebie na candy!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale cuudo:)Pasowałaby mi do naszego nowego mieszkania:)
    Staje w kolejce po to cudo i spełniam Twoje oczekiwania:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna taca! Dopisuję się do listy chętnych :-)

    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  46. Taca przepiękna!!!!! Ponieważ nie mam szczęścia w losowaniach to tylko podziwiam i się zachwycam:)
    gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne, dołączam do udziału w candy i zapraszma również do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oczywiście, że się podoba :) Staję w kolejce.
    Obserwuję bez obowiązku ;)
    A baner tu: http://chatazodzysku.blogspot.com/
    Pozdrawiam słonecznie
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajjjjj, właśnie zauważyłam, że banerek był źle podpięty, już poprawione :)

      Usuń
  49. Piękny cukiereczek, więc z przyjemnością staję w kolejkę!

    OdpowiedzUsuń
  50. oj, taka taca byłaby idealna do mojej nowej kuchni :)))) (we wrześniu planuję remont)
    pozdrawiam serdecznie,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  51. Och, wzdycham do niej tak głośno, że słychać u sąsiadów. Piękna taca, idealna do moich wnętrz. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  52. piękna !!! oj chciałabym chciała... ja póki co nie próbowałam bawić się drewnem, chociaż kusisz oj kusisz kursami :)
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna taca, pięknie się prezentuje na zdjęciach :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Taca wspaniała, kolejka długa więc ustawiam się grzecznie na końcu i zgłaszam się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  55. super tacucha, ustawiam się w kolejce, pozdrowionka alcia83@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  56. O matko jaka kolejka ...
    a ja chciałam tylko popatrzeć z bliska na śliczną tackę ... a co mi tam , przyłączę się do zabawy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna tacka ;)
    z ogromną przyjemnością przyłącze się do zabawy.
    równocześnie zapraszam do siebie na candy ;)
    pozdrawiam
    DoroteaArt

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepiękna taca. Ustawiam się po nią na szarym końcu i liczę na odrobinę szczęścia.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo śliczne dzieła wychodzą z twoich dłoni :)
    Co widać po kolejce po tacę :) Też postoję ....

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapisuję się również po tak piękny wytwór.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Chętnie się zapisze i zostanę na dłużej bo mi się u Ciebie zwyczajnie podoba.
    Jak masz ochotę zapraszam również do mojego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Też bym chciała...staję grzecznie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  63. Masz rację, życie jest piękne, gdy robi sie takie cudne rzeczy;-)
    Życie byłoby piękne gdybyś to mnie wylosowała;-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękna.Baardzo chciałabym ją wygrać.Pozdrawiam
    kejty@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. piękna taca zapisuję się i zapraszam do mnie na candy...

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudo...a u mnie akurat brakuje takiego, więc jestem :)

    P.S. Zapraszam także do siebie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  67. świetna! ooo znalazloby sie u mnie miejsce dla niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Taca przepiękna, od jakiegoś czasu chciałam zrobić sobie podobną, więc bardzo chętnie ją przygarnę!!
    banerek na blogu http://jdarkhandmade.blogspot.com/
    a i obserwatorem zostaję, bo spodobało mi się tu u Ciebie... :)
    pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszamy się http://dzieciatko.blogmamy.pl/index.html

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszamy się http://dzieciatko.blogmamy.pl/index.html

    OdpowiedzUsuń
  71. Taca wymarzona, próbuję szczęścia. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  72. No, no, no idealnie nadaje się na śniadanie do łozka! ;)
    Nie posiadam bloga dlatego zostawiam meila.
    e-mail: joanna.kolodziejczyk9393@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Jest śliczna spróbuję szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  74. Piękna taca. Zapisuję się koniecznie. Mając taką w komu może wreszcie mąż przyniósłby mi kawę do łóżka. ;)
    Banerek na blogu http://pierniczkowewybryki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. śliczna taca:) oczywiście ustawiam się w kolejce:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  76. zgłaszam się do zabawy.
    mój blog: http://darmow.blogspot.com
    e-mail: cisowianka20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękna taca!!! staję do kolejki:):) pingwinka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Ależ dłuuuuuga kolejka ;) Oczywiście zapisuję się na candy, taca wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetna taca! Staję w kolejce, kto wie może mi się poszczęści?:))

    Pozdrawiam serdecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Kasia :)
    baner wkleiłam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ustawiam się w kolejce.:)
    Obserwuję jako ilovehim12
    Dodalam baner na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  83. Obecna! I obserwuję !
    Dziękuję za zaproszenie!

    OdpowiedzUsuń
  84. Taca jest śliczna. Widzę, że jest dużo chętnych, ale kto nie próbuje ten nie ma!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  85. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  86. pewnie nie mam szans, ale muszę się ustawić w kolejce po tak cudną tacę:)

    OdpowiedzUsuń
  87. super. pewnie że się zapisuje.

    http://diaryoffsinglemother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. a ja dolaczam sie do obserwatorow, nie znalam twojego bloga, ale dzieki banerkowi u innych dziewczyn odkrylam cie, bardzo tu milo, wiec pozwol, ze sie rozgoszcze!!!!
    oczywiscie taca - MARZEEEEEEEEEENIE!!!!!!!!
    moze uda mi sie!!!
    trzymam kciuki!
    pozdrawiam cieplo!!

    OdpowiedzUsuń
  89. Zawsze chciałam mieć taką tacę... Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  90. Taca po prostu wspaniała! Bardzo chętnie widziałabym ją w mojej kuchni, więc liczę na ociupinkę szczęścia... Pozdrawiam serdecznie :-)
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. no to się zapisuję
    agata delicium.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. myślę sobie: wezmę udział, czemu nie? patrze na ilość komentarzy i myślę dalej: nie mam szans... Ale spróbuję :) Taca bardzo ładna. Na żywo pewnie prezentuje się jeszcze ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  93. kolejka taka sie ustawiła,że szanse maleja z każdym kolejnym komentarzem, ale warto spróbować bo taca jest naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń
  94. Taca!!! po prostu obłędna, więc nie dziwi fakt że jestem 118 w kolejce :)) Ale może szczęście mi dopisze :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  95. Trochę mnie poniosło w obliczeniach :)) ale 118 pewnie szybko przekroczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Chetnie wezmiemy udzial w zabawie. Banerek juz wstawiony. Zapraszamy rowniez na nasze candy
    www.bublownia.blogspot.com

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miejscu znajdziesz info o Swoim candy na naszym blogu http://bublownia.blogspot.com.es/p/candy.html

      Usuń
  97. wyobraziłam sobie już filiżanki z pyszną kawusią na tej pięknej tacy.. życie od razu lepiej by smakowało.. mmmmm!

    OdpowiedzUsuń
  98. Staję i ja, bo taca jest śliczna! Spędziłam tu troszkę czasu, powzdychałam sobie do Twoich pomysłów i wykonania i zostanę dłużej:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. I ja staję w kolejnce do takiego cudownego "cudeńka" byłabym przeszczęśliwa gdyby udało mi się wygrac :) zostawiam więc po sobie ślad i dodaję na swoim blogu (www.pod-czworka.blogspot.com) linka ze zdjęciem.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się

    o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

    e-mail werka_uk2000@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. pewnie nie mam szans, ale kto nie próbuje ten, nie zyskuje.. magdalenasikora18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. pewnie nie mam szans, ale kto nie próbuje ten, nie zyskuje.. magdalenasikora18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. wpisuje się szybciutko, o takiej tacy zawsze marzyłam!!! pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  104. I ja się zapisuję do zabawy:) Piękna ta taca, od dawna o takiej marzę:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  105. Zapisuje się . Cudna taca .
    http://nutinkowewypieki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. ja na słówko tylko. Gdyby to na mnie trafiło to proszę o cierpliwość bo jutro wybywam nad morze a wracam 27 sierpnia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. Bardzo się cieszę, że trafiłam (oczywiście dzięki ogłoszonemu Candy) na Twojego bloga, z pewnością będę jego stałym gościem:-) Piękną kuchenkę zrobiłaś dla dzieciarni:-) Na candy zapisuję się obowiązkowo:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  108. Ależ ta kolejka długgaa.. jednak się nie dziwię bo wspaniałe candy:) Ja również ustawiam się do kolejki po tą piękną tacę i liczę na odrobinę szczęścia:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  109. Cudowna taca, z przyjemnością ustawię się w kolejce po nią :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Przesliczna taca:) Zapisuje sie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  111. Cześć :) zamieściłam na blou notke o twoim konkursie:) zapraszam = chwytaj-okazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Z prawdziwą przyjemnością podpisuję się pod tym zdjęciem. Taca jest cudna:). Już zamieszczam zdjęcie www.galeriawpodworcu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Mi się bardzo podoba, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  114. Taca bardo mi się podoba i z chęcią ja przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Taca śliczna, bardzo lobię taki sposób zdobienia. Zapisuje się.

    OdpowiedzUsuń
  116. Piękna , zgłaszam się do zabawy
    Banerek na http://rozanewzgorze.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Witam.

    Również zapisujemy się w kolejce po to cudo!!
    Banerek jest: http://jomarowyswiat.blogspot.com/

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  118. Piękna taca... a może mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  119. Nie mogłam przejść obojętnie obok tak pięknej tacy, zawróciłam i ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  120. Dobra taca zawsze się przyda. Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Na szarym końcu staję, uśmiecham się i buziak daję. =*
    http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Mam nadzieję, że zdarzyłam :) śliczna taca!!! bardzo by mi się przydała :) Pozdrawiam serdecznie tego cieplutkiego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  123. UFF zdążyłam, bardzo mi się twoja taca podoba;-))))

    OdpowiedzUsuń
  124. taca jest boska!! zapisuje się oczywiście:)


    www.mebelina.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. no cóż będę szalona i w ostatni dzień się zapisuje a co mi tam ;) bo taca jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  126. Witam,twoje candy znalazłam u Benkowa,bo ja sama dopiero "raczkuję" w blogowaniu.I trochę nieogarnięta jeszcze jestem:)Weszłam i widzę,że twoje wnętrze i prace dobrze znam z deccorii. Taca,jak inne rzeczy,świetna.Pozdrawiam i zapraszam Dagmara :)[z tym podlinkowaniem mam problem,to musi za chwilę córka zrobić,no taki ze mnie komputerowiec :( ]

    OdpowiedzUsuń