czwartek, 15 marca 2012

mój ulubiony kawałek domu

    Ten kawałek domu lubię  bardzo... książki to rzeczy których się nie pozbywam, i chętnie czytam, są też tutaj albumy ze zdjęciami które przeglądam - dobre lekarstwo na zły humor ... oraz gazety wnętrzarskie je też lubię przeglądać ...
i tak w ramach wiosennych i przed Świątecznych porządków zaczęłam od tego kąta :)





 A tu moja pomocnica z którą żadnej pracy się nie boimy ;)



bardzo serdecznie pozdrawiam wszystkich podglądaczy :) 
Witam ciepło nowych obserwatorów :* 

10 komentarzy:

  1. Kochana, postawiłaś swoje książki na baczność,dziękuję za gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę tej biblioteczki i tych ksiązek...namiastkę Emi mam u siebie:))))
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie na półkach artystyczny nieład.
    u Ciebie widzę, że nawet kolorami posegregowane ;)
    świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. Ład i porządek do pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna biblioteczka.

    Pozdrawiam już z UK

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Też by był moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię czytac dobre książki:))ale ostatnio coś nie mogę na takie trafic:)teraz mam na tapecie Wałęsową,ale jakoś mi nie idzie:))ale nie zbieram książek,zaraz rozdaję żeby były czytane,a nie zbierały kurz:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często wracam do książek więc ich nie pozbywam się ale wymieniam się... :) obecnie też mam 3 znajome co wypożyczają u mnie książki :))) pozdrawiam

      Usuń
  8. Jakbym o sobie czytała.Kilka regłów książek,wszystkie kocham.

    OdpowiedzUsuń
  9. też byłby moim ulubionym katem. gratuluję zbioru

    OdpowiedzUsuń