poniedziałek, 26 listopada 2012

świąteczna wyminka i pomoc

Na blogu http://polskiehandmade.blogspot.com/ jakiś czas temu ogłoszono świąteczną wymiankę w której wzięłam udział... osobę którą wylosowała dla mnie organizatorka jest Kasia z bloga www.wyspasnow.blogspot.com
ponieważ sprawdziłam że paczka jest już odebrana z urzędu pocztowego myślę że mogę pokazać co udało mi się przygotować ...





mam nadzieję że Kasi się choć odrobinkę podoba ... pozdrawiam

mój blog dostał wyróżnienie za które serdecznie dziękuję :)))

i jeszcze jedna sprawa na mojego meila przyszła prośba bym opublikowała posta z wiadomością potrzebna jest pomoc dla Antosi 
link do stronki o tej malutkiej ślicznej dziewczynce ... pamiętajmy że czasem pomoc choćby 5 zł jest duża bo jak każdy pomyśli przeleję 5 zł (dla mnie to nic) to ile będzie miała Antosia???- tu nie chodzi by oddać całą wypłatę tylko choćby o drobny gest ...
pomóżmy :)))
ja trzymam mocno kciuki za to by udało się zebrać te pieniądze i by Antosia miała szanse  :))))
pozdrawiam Was poniedziałkowo :)))



33 komentarze:

  1. Fajne prezenty wymiankowe przygotowałaś:)
    A pomoc i to każda jest bardzo ważna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną wymiankę przygotowałaś,koleżanka na pewno będzie zadowolona.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny gest w stronę Antosi :)
    A prezenty na pewno się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty wymiankowe przygotowałaś...jestem pewna, że spodoba się na pewno;)
    Pomoc bardzo potrzebna, byłam na blogu poświęconym Antosi, to bardzo wzruszające.
    Ściskam Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  5. prezenty na wymiankę śliczne, ten Mikołaj jest super:)) i to bardzo dobrze,że ludzie angażują się w pomoc innym:)

    OdpowiedzUsuń
  6. obledne prezenty:P..........ale ty juz tego wszystkiego zrobilas,niedlugo bedziesz potrafila tak zamknietymi oczami tworzyc hiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo tego robię ale czasem uda mi się spartolić hehe :)

      :*

      Usuń
  7. Super prezenty. Na pewno sie spodobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że kolejne cudeńka wyszły spod Twoich rąk. Chustecznik jest nieziemsko piękny:) deseczka tez fajniutka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten chustecznik jest przecudny!!
    Masz rację, nawet mały kwota jest wielkim gestem!
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tęsknotą spoglądam na ten piękny chustecznik... Cudny prezencik zrobiłaś i nowa właściielka na pewno będzie zadowolona :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się ten komplecik bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prezenty, chustecznik wymiata!Ja o Antosi się już jakiś czas temu dowiedziałam i mam nadzieję, ze uda się zebrać te pieniądze! Naprawdę trzymam za nią mocno kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty zrobiłaś.
    Za Antosię trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurka same cuda jak zawsze zresztą :) chustecznik super,przydałby mi się taki
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  15. Chustecznik czadowy. Musze sobie zrobic ;-) juz wiem gdzie kupowac materialy tylko czasu kupic sie nie da ... Antosia i inne maluchy, ktore walcza z chorobami ... Trzymam za nich kciuki i czesto mysle jak bardzo musza cierpiec ... A jak cierpia ich rodzice ... Serce z bolu peka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Udał Ci się chustecznik!Pięknie wyglądają przecierane rzeczy,sama bardzo je lubię robić.
    Możesz mi zdradzić ,gdzie kupujesz dekory?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana! Cudowności:) Bardzo bardzo dziękuję, chustecznik będzie ozdobą mojego domu przez dłuuugi czas :) A ozdoby świąteczne będą cieszyć nasze oko podczas Świąt:) I dziękuję Tobie za list :) Jutro będę się chwalić na blogu :) Jeszcze nie zdążyłam, wszystko kręci się teraz wokół bardzo bliskiej mi osoby, dlatego mam zawsze mały poślizg...

    OdpowiedzUsuń
  18. Miała wielka ochotę zrobić to już dawno. A że dziś dostałam kolejną szansę na wyróżnienie ulubionych blogów to robię to z wielka przyjemnością. Zapraszam po banerek :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne rzeczy robisz :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzeczy przygotowałaś na wymiankę!!!!

    Dziękuję za otuchę w czasie moich chorobowych zmagań!!!
    Buziaki posyłam!!!

    P.s Też dostałam maila o Antosi, opublikuję na dniach, trzeba sobie pomagać, wspieram ich na facebooku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że już dużo lepiej się czujesz i że dziewczyny nie złapały ...

      Usuń
  21. przepiękne rzeczy znów wyszły spod Twej ręki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczn rzeczy zrobiłaś, ja bym była bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczności Twoje zawsze lubię oglądać. :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny chustecznik!!
    Zaczynam przekonywać się do bieli, ona zawsze wygląda gustownie:)

    Właśnie trafiłam na twojego bloga i na pewo będę tu częściej zaglądał!!

    Zapraszam też do mnie na nowego, raczkującego bloga:)
    http://fpomyslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń